02 Eylül 2006

Başlarken...

31 yaşında, İzmir'de işinde gücünde bir adamken şehir hayatının pause tuşuna basıp yollara düşmeye karar verdim. Standart gündelik yaşamlarımızı öylece yaşarken varlığından bile haberdar olmadığımız "oradaki" nice hayatları, mekanları, kültürleri tanımaya gidiyorum. "Dünya" görüşümü çeşitlendirmek için, topu topu bir kere geldiğimiz şu gezegeni "dünya" gözüyle görmek için gidiyorum. Görmeye, gezmeye, paylaşmaya, öğrenmeye, eğlenmeye gidiyorum...

Genel olarak Güney-Güneydoğu Asya, Okyanusya ve Güney Amerika'yı gezmeyi planlıyorum. Dünya turu yapmak için avantajlı uçuşlar sunan oneworld RTW programını kullanacağım. Nerelerde kalacağım, ne yiyeceğim-içeceğim, kimlerle tanışacağım ise şimdilik belirsiz. Şu anda yalnızca o ilk adımı atmak var. Gerisini yol gösterecek...

"Binlerce kilometrelik bir yolculuk tek bir adımla başlar."...Lao-Tzu

Izmir

Etiketler:

18 Comments:

Anonymous Adsız said...

Cuneyt,

Seni hiç tanımamış olduğuma bugün karar verdim.

Seni çok takdir ediyor ve aynı zamanda kıskançlıktan çatlıyorum.

İyi yolculuklar diliyorum. İyi eğlenceler...
Ebru Çetin.

15/9/06 15:53  
Anonymous Adsız said...

Yavru kuşum,

Ne de içli ve duygulu yazmışsın başlangıç bölümünü. Her gün takipçin olacağım emin ol,
bizi habersiz,resimsiz ve yorumsuz bırakma. Öptüm tombiş yanaklarından.

15/9/06 17:11  
Blogger OzlemPansiyon said...

su gibi ol cuneyt´cim, su gibi.

ocak´ta bir yerlerde gorusecegiz umarim.

16/9/06 21:15  
Anonymous Adsız said...

seyahatinin sonlarina dogru moskovaya ugramayi ihmal etme. dunya turu ustune cila yapariz beraber. iyi eglenceler diliyorum. aramadigin, hayali bile sende olmayan tum guzelliklere denk gelmen dileklerimle...
yasin

23/9/06 11:55  
Anonymous Adsız said...

Cünot kardeşim,

Her ne kadar biraz önce telefonda konuştu isek de yine de yazayım dedim. Seni iyi bildiğimiz için böyle bir kahramanlık yapmanı yadırgamadık doğrusu. Biz Hollanda Danimarka deyip yer yurt gördüğümüzü zannederken senin bu kararınla daha görülmesi gereken dünyada çok yer olduğunu bir kez daha hatırladık.
Kendine iyi bak ve aman dikkatli ol. Acil durumda(Allah korusun) bir alo de, dünyada o an en yakın dostun kimse ulaşmaya çalışırız. İyi yolculuklar.

Ali ve Gülay

23/9/06 14:18  
Anonymous Adsız said...

Cüneyt uzun bir süre Türkiye de görüşememiştik. Aralık ayında Melbourne'e bekliyoruz... Yeni yılı plajda karşılamaya nedersin :)

Sevgi-Varol

23/9/06 17:08  
Anonymous Adsız said...

Sevgili dostum,

Yaptığın interrail yolculuklarıyla beni de baştan çıkarıp tek başıma interrail yapmama vesile olmuştun. Ama bu kez çok daha muhteşem bir yolculuğa çıkıyorsun. İçinde bir Evliya Çelebi taşıyorsun Cünotcum ne diyeyim:) Belki bu konuda da öncü olursun ha ne dersin:) Uzak diyarları ve farklı hayatları görüp tanımak fikri gerçekten çok heyecan verici. Böyle bir adım attığın için kutlarım.
Uzaklara ve belki de kendine olan bu yolculukta bol şanslar diliyorum. Umarım mayıs sonu Fas'ta olabilirsin de planımız gerçekleşir...
Su gibi gidip gelmen dileğiyle yürekten iyi yolculuklar.

Mert Yücel Yardımcı

23/9/06 18:18  
Anonymous Adsız said...

Cüneyt,
"İşte budur" dedirttin yani herkese..
Herşey günlünce olsun, iyi yolculuklar, kendine dikket et...
Berna

25/9/06 10:17  
Anonymous Adsız said...

Terto,

cesaretine hayranim.
yol boyunca her sey istedigin gibi gecer umarim.
bakarsin g. amerkia esnasinda gorusuruz.
Deniz

27/9/06 18:26  
Anonymous Adsız said...

Cuneytim Guvenim,

Abicim hep hayal ettigin bu yolculugu gerceklestiriyor olmandan dolayi tebrik ederim. Yolun acik olsun. Dur denk getirebilirsem Ant daglarinda gorusmek dilegiyle. Beraber bir Machu Pichhu yapalim. Sevgilerimle,
Akif Murat Gurun

1/10/06 21:54  
Anonymous Adsız said...

Merhaba,
Iyi yolculuklar, bol sans! Tanimiyorum seni, bloguna diger bloglardan atlayip, ziplayarak sans eseri geldim. Herkesin hayalidir dunyayi gormek!

Cok heyecan verici!

Nese D.

1/10/06 22:16  
Anonymous Adsız said...

Bugün bir yarın iki ama olsun izlenimlerini bekliyoruz :) Kusura bakma vedana gelemedim malum sebeplerden. Umarım süper vakit geçirirsin
Tümay

2/10/06 17:16  
Anonymous Adsız said...

Cüneyt, siteni bugün keşfettim (Berna söyledi) ve çok özendim. Cesaretini kutluyorum ve en güzel maceralara koşmanı diliyorum. Ali Önen

3/10/06 09:12  
Anonymous Adsız said...

Cuneeeeeeeeeeeeeeeyt, arkadaşım bak sen gittin ben de dayanamadım:) RevGen'i biraktim. Corparate Affairs'e geçtim. Ciddiyim. Sosyal Sorumluluk proceleriylen ilgileneceğim artık. İlk yolunu yapmışsın, bak takip edeceğim demiştim. Yaa bak sen bi git, belki biz de bakarız sonra:) Gülerlerin yazısı çıktı İzmir Life'ta. Bak sen de bana malzeme topla, yayınlayalım. Ciddiyim. Cuneyt Bombay'dan bildiriyor vs.
Yolun açık olsun, umarım hayatın anlamını keşfedersin arkadaşım. Sevgiler,
Ayşe Narin

6/10/06 11:35  
Blogger alimerginoglu said...

Iki kalem, bir defter... Ve insan bir sabah baska bir kentte kendini beyaz sayfalara karalarken bulur. Hayatta her adimda icsel bir yolculuktur. Iyi yolculuklar...

www.alimrachel.blogspot.com

6/10/06 18:07  
Anonymous Adsız said...

Canım Cucu'm
Hernekadar dun aksam beraberdiysek de ben de yorum yazayim dedim. Ben niye bukadar heyecanlaniosam onu da anlayamadim ama gidiceen icin cok heyecanliyim. Hergun yeni bisiler yazmismisin ,foto koymusmusun diye siteyi kontrol edicem. Bu davranisindan sonra seni daha cok sevdigime karar verdim. Sogan ve sarimsagin mucizelerini aklindan cikarma sakin , hastalandiginda ki umarim olmaz boyle bisi, lokman hekimin olarak ben hazir ve nazir bekliyor olucam. Bi haber ucurman yeterli hemen otlardan sebzelerden meyvelerden bir derman bulayim sana.

7/10/06 12:21  
Anonymous Adsız said...

Tesadüfen gördüğüm sayfanda bizimle paylaştıkların için teşekkür ederim. Bir çok insanın olduğu gibi benim de yapmayı çok istediğim bir şeyi yapıyorsun ve burada okuduklarım sayesinde kendimi o ilk adımı atmaya çok daha yakın hissettim şimdi... Dünyayı gezmek benim için bir hayal olmadı hiç.. Nasıl ve ne şekilde yapacağımı düşündüğüm bir hedefim.. Işık tuttuğun için teşekkürler..

Zeynep Yalçın

13/4/07 12:53  
Blogger sepya52 said...

Azgın bpğayı boynozlarından yakalamışsınız. Kutlarım...

http://apolitize.com/gezi/geziler.html

9/2/12 22:42  

Yorum Gönder

<< Home