29 Eylül 2006

Beklerken...

Teknik hazırlıkların çoğunu hallettim. İki küçük eksik kaldı: Pasaport ve bilet! Tahiti vizesine yaklaşık 30 gün önce başvurmuştum. Tahiti, Fransız Polinezyası'na bağlı olduğu için vizeyi Fransa veriyor. Fransa Başkonsolosluğu, Pazartesi günü vizeyi vereceğini söyledi. Bu süre zarfında hakkımdaki araştırmanın detayı nerelere ulaştı, Tahiti'ye girebilecek durumda olup olmadığıma hangi Fransız kurulları kaç kerelerce toplanıp nasıl karar verdi, Tahiti'yle olan yazışmalar güvercin kullanılarak mı yapıldı - bilemiyorum. Belki de bu vize kırk yılın sırtında bir istendiği için yetkililer abandone oldular, nutukları tutulup pasaportuma öylece bakakaldılar - orasını da bilemiyorum. Hayırlısıyla pasaportum elime salı günü geçerse, rezerve ettirdiğim biletimi alıp gelecek hafta yola çıkma arzusundayım.

Izmir

Etiketler:

8 Comments:

Blogger Asortik Krep said...

Kolay gelsin..

2/10/06 15:37  
Blogger New York Muhtari said...

Simdiden bol sans dileyelim bari.. Sabirsizlikla gittigin yerlerden postlarini bekliyor olacagiz Cuneyt!

2/10/06 19:21  
Blogger New York Muhtari said...

Simdiden bol sans dileyelim bari.. Sabirsizlikla gittigin yerlerden postlarini bekliyor olacagiz Cuneyt!

2/10/06 19:21  
Anonymous Adsız said...

Askerliğin son günleri gibi geçmek bilmez şimdi bu son saatler.... ST.

4/10/06 08:20  
Anonymous Adsız said...

Cuneyt cik artik yola da yeni yerleri senin gozunle gorelim.
Deniz

4/10/06 17:21  
Blogger CaTnDuCk said...

Merhabalar Cüneyt

Bizde izmirliyiz ve iş sebebiyle gezen insanlarız:Senin yazı dizini merakla takip edeceğiz

Kolay gelsin

www.catduck.blogspot.com

8/10/06 21:13  
Blogger CaTnDuCk said...

Merhabalar Cüneyt

Bizde izmirliyiz ve iş sebebiyle gezen insanlarız:Senin yazı dizini merakla takip edeceğiz

Kolay gelsin

www.catduck.blogspot.com

8/10/06 21:21  
Anonymous Adsız said...

Seninle birlikte bizim de maceramız başlıyor,sağlıcakla git gel dostum.
Serkan

10/10/06 15:23  

Yorum Gönder

<< Home