25 Eylül 2006

İşe veda

Cuma günü 9 ay sonra dönmek üzere işten ayrıldım. Son zamanlarda işleri devretmek adına yaptığımız hummalı çalışmadan mıdır, yoksa ayrılışımın tatsız bir olaya denk gelmesinden midir bilinmez, kafaca aylar boyu diyar diyar gezecek bir kişi moduna henüz giremedim. Yarın yine kalkıp çalışacakmışım gibi geliyor. Uzun sürmez, kısa zamanda gevşerim herhal...

Ama yorumlardan anlaşılan tüm arkadaş grubum havaya girmiş. Destek süper, sağolun. Kolombiya, ABD, Rusya, Danimarka ve Avustralya menşeili yorumlardan anlaşılan o ki dostlar benden önce dünya turuna çıkmış zaten. Gelip yerinizde göreceğim sizi, az sabır...

Izmir

Etiketler:

8 Comments:

Anonymous Adsız said...

Cüneyt, harika bir rota / seyahat, ben de heyecanlandım, her şey gönlünce olsun!!!
Sağlıklı - mutlu -unutulmaz günler dilerim!


Baris

26/9/06 10:25  
Blogger New York Muhtari said...

Selam Cuneyt,

Sen daha yola cikmadan, siteni favorilerime ekledim. Sabirsizlikla bekliyoruz yazilarini. Simdiden iyi yolculuklar sana.

26/9/06 19:21  
Blogger JTB (JourneyToBlue) said...

new york muhtari sayesinde haberdar oldum.. zaten favorim baris'da takipte seni bak:) bir gun ben de bu yollara dusmek niyetindeyim. yolun acik olsun. her gun ugrayacagim..

27/9/06 23:03  
Blogger Cuneyt Guven said...

Doğal olarak ben daha çok sabırsızlanıyorum. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Yolda da desteğinizi eksik etmeyin.

Cüneyt

28/9/06 03:05  
Blogger enne said...

İyi yolculuklar, en başından macerayı izleyeceğim için ben de heyecanlandım şimdi.

28/9/06 18:02  
Blogger enne said...

İyi yolculuklar, en başından macerayı izleyeceğim için ben de heyecanlandım şimdi.

28/9/06 18:02  
Blogger enne said...

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

28/9/06 18:02  
Anonymous Adsız said...

Kardeşim sen hala gitmedin mi yahu ??? Hayır buralardaysan gel de şu sigorta işlerini al üstümden. Ne zamanlama be ! helal olsun. Hadi iyi yolculuklar

4/10/06 15:03  

Yorum Gönder

<< Home