02 Ocak 2007

Avustralya Foto Potpuri

7 Comments:

Anonymous Adsız said...

Merhaba Cüneyt, Türkiye den gelip(her ne kadar melbourne e ulaşman 3 ayı bulsada..... ) evimizde kalan ilk kişi olarak seni hep hatırlayacağız... Şimdiye kadar sitenden takip edip seyahatine sanal olarak katılmıştık ama burda hep beraber dolaşma fırsatı bulduk, güzel vakit geçirdik... ODTÜ yıllarını yad ettik... Serkan, Alparslan ve Saygın başta olmak üzere pek çok arkadaşın kulaklarını çınlattık...
Seni uzun süredir görmediğim için epey değişmişsindir diye düşünüyordum ama benim gibi saçların dökülmemiş ve pek de kilo almamışsın... Eee tabi bir de Dünya Turunun vermiş olduğu "Cool" bir havan vardı :) ... Tam bir "Backpacker" modundaydın... Buraya gelince vermiş olduğun kiloları sana tekrar iade ettiğimiz için pek sevindiğini söyleyemeyeceğim...Bugün itibarıyla Yeni Zellanda ya doğru yola çıktın... Doğrusunu söylemek gerekirse içimizde bir burukluk oldu...On gündür sana çok alışmıştık.. Deniz de "Cüneyt Abi Nereye Gitti" diye sormaya başladı. Bir daha nerede ve nezaman görüşürüz şimdiden söylemek çok zor... ( Eveeet arkadaşlar Cüneyt arkadaşımız ayrıldığına göre sıradaki gezgini bekliyoruz :) ... ) Herkese Melbourne den selamlar....

3/1/07 13:58  
Anonymous Adsız said...

Sevgili Varol,

Yazında her ne kadar adını yazmamış olsan da yazı içeriği itibarı ile sizleri tanıyamamak mümkün değil.

Ben de kardeşime yad ellerde verdiğiniz sıcak dostluğunuz için, memleket ve arkadaş hasretine ilaç olduğunuz için sizlere teşekkür ediyorum.

Ayrıca, adını belirtmediğini söyledim ama sizler bu gezi ile beraber blog'un başlığında olduğu gibi herkes tarafından da artık tanınan, bilinen "anonymous" kişiler oldunuz. Bu hali ile artık her dünya turuna çıkan size uğramadan geçmezse şaşırmayın... :-)

Sizlere Avustralya'da başarılar dilerim.

Cuneyt'in abisi...

3/1/07 15:40  
Blogger Unknown said...

boyle sicak ve tanidik insanlarin sohbetine hop diye girmek istemiyorum ama yaklasik 1 aydir takip ettigim Cuneyt Abi ye imrenmeden edemiyorum.
Universite bir bitirip ki daha cok var sizin de deneyimlerinizden de faydalanarak ayni daha dogrusu benzer bir deneyimi yasamayi umut ediyorum...
ama en iyimser 2010 :(
Yeni zelanda ve yolculugun geri kalaninda bol sans diliyorum...

4/1/07 00:39  
Anonymous Adsız said...

Selamlar olsun Herr Güven,
Henüz ilk mesajı yazıyor olmak gibi bir eşeklik seni aldatmasın, gözümüz gönlümüz sende takipte.
Seni çoktan 2007 nin akla kazınanları listesine yazdım.
Sahne performansının da en az kalemin kadar kuvvetli olduğunu bilenlerden olarak dönüşünü dörtgözle bekliyoruz.
İyi bayramlar & iyi seneler

4/1/07 11:04  
Blogger Unknown said...

Cuneyt,
yolculugunun en kiskandigim bolumune gidiyosun.
ama VArol un mesajlari olmasa fotolarin hep fotomontaj tarzinda.
Reha Erus gibi yanindaki insanlarin omzuna sarilarak cektir su fotolari be hocam.

4/1/07 14:27  
Anonymous Adsız said...

selamlar dunyanin ust yarim kuresi istanbuldan :o)arkadasim elvinin dunya turundan bahsetmesi uzerine haberim oldu kiskanilasi seyahatinden. tanidik bir tada rastladim sayfanda "vegemite" ve bikac satir yazayim dedi. turk damak zevkine kesinlikle uymayan fakat sirf aussie arkadaslarimiza ayip olmasin diye yemek zorunda kaldigim garip marmelat. krem peynirle karsitirilip ekmege surulurse daha yenilebilir kivama geliyor hem goruntusu de ziftten daha uzaklasmis oluyor :o))) gerci aussieler inanilmaz seviyorlarmis milli yemekleri gibi bisi olsa gerek. vegemite fotosu icin tesekkurler cuneyt, eger sevdiysen tadini, backpackerslar gibi sen de at cantana bikac kavanoz :o) zaten en az onlar kadar bulasmis sana da gezme tozma ruhu...
gozde

4/1/07 15:41  
Blogger Cuneyt Guven said...

Sevgili Varol-Sevgi-Deniz,
Broadmeadows Anatolia lokantasindaki kelle paca icin, bana Taris kolonyasi buldugunuz icin, Turkiye'yle gorsel-sesli iletisim kurmami sagladiginiz icin, ozetle 10 gun boyunca gosterdiginiz sicak konukseverlik icin tekrar tesekkur ediyorum. Avustralya'da yolunuz acik olsun... (Varol, Turkiye ile konusmam biraz uzun surdu. Telefon konturlerinizi bitirdim. Konturum var diye gerine gerine dolasma. Artik yok.)
Wellington'dan selamlar...

5/1/07 12:18  

Yorum Gönder

<< Home