07 Temmuz 2007

Değerlendirme: Hong Kong & Japonya

Şeker Kız CandyHong Kong
Hindistan ve Nepal'den sonra medeniyete ulaştığım yerdi. Devasa gökdelenleriyle "Aslında Avrupa da köymüş", harika yemekleriyle "Herkes Çin yemeği yese ya" dedirten yer...
(***)

Japonya
Japon kültürünü, dünya ortalamasına en uzak kültür olarak nitelendirebilirim. Sistematik kalabalığıyla arı kovanını andıran Tokyo'suyla, güzel bahçelerle bezenmiş Kyoto'suyla, üzücü geçmişi iç burkan Hiroşima'sıyla; içlerinden her an bir Shogun fırlayacakmış gibi duran tapınakları, mermi hızında giden Skinkansen trenleriyle unutulmaz bir ülkeydi. Özetle, ortaçağın ultra teknolojiyle kucaklaştığı yer...
(***)

(NOT: Son haritanın da eklenmesiyle güzergah listesi tamamlandı: İzlanda & Britanya)

İzmir

Etiketler: ,

2 Comments:

Anonymous Adsız said...

s.a. abi ne zamandan beri senın gıbı bırını arıyordum
yardımına ihtiyacım var
colombia gittigini ogrendım
benım bır kac arkım orda
nasıl gıdecegımı bılemıyorum
fıyetlar hakkında da bır bılgım yok:P
senden bıraz bılgı almak ıstıyorum msn ye eklersen sevınırım bu arada adım kaya
f.kaya_88@hotmail.com

14/8/07 03:21  
Blogger Psikolog Şölen Çamlı İnce said...

İZLANDA HAKKINDA BİLGİ ARARKEN TESADÜFEN KARŞIMA ÇIKAN BU SİTEDEN ÇOK ETKİLENDİM.DÜNYAYI GEZMEK, BİR İNSANIN SAHİP OLABİLECEĞİ EN BÜYÜK ZENGİNLİK.YORUMLARINIZ AYRICA GÜZEL.ZEVKLE OKUDUM, HATTA OLDUKÇA KISKANDIM:)SİZİ TEBRİK EDİYORUM. SEVGİLER..

18/4/10 09:07  

Yorum Gönder

<< Home