17 Ekim 2006

Kaosun bassehri: Jaipur

Bombay'in trafigine sarf ettigim her kotu soz icin ozur diliyorum. O zaman Jaipur'u gormemistim. Burayi iki kelimeyle ozetleyin derlerse sunu soylerim: Mahseri kaos! Trafigi su sekilde tarif edeyim: 3 m eninde bir yol dusunun. Yine arabalar, bisikletler ve rickshaw'lar (2 kisiyi tasiyabilecek sekilde duzenlenmis acik triportor) binlerce korna sesi esliginde yine tegetsel sekilde ilerlesin, aralarda Kemeralti kalabaligina yakin bir insan guruhu oradan oraya firlasin, bu kaosun icine bol miktarda inek ve hatta zaman zaman domuz ekleyin. Alin size Jaipur trafigi. Inanilasi degil! Evet, Sehir Sarayi, Jantar Mantar, Hawa Mahal mukemmel yerler. Ancak burayi guzel bir yer olarak hatirlamam icin hafizamin belli bir sure kendisini temizlemesi lazim. Fotograflari; Acmir, Puskar ve Jaipur ile ilgili yorumlarimi bir sonraki durakta ekleyecegim. Inanin bu kesmekesten sonra ne hal ne derman kaldi.

Jaipur - Racistan - Hindistan

Etiketler:

5 Comments:

Anonymous Adsız said...

Cuneyt Jaipur'daki trafikten sonra herhalde bizim Altın yol trafiğine omru billah laf etmezsin :) .. Gerci bugun biz de servisçe bir ilk yaşadık..omru hayatımda Gaziemir-K.Yaka arasını hic 2 saating uzerinde almamıştım Yağmur+İftar vakti olunca o da oldu...
Ya ben biseyi merak ediyorum bu kalabalık sehirlerin kokusu rahatsız etmiyor mu brader, bukadar insan hayvan birarada yaşıyor nasıl temizleniyorlar,hijen durumu nedir ??..
sana iyi gezmeler kardesim..
sağlıcakla..
Taner-Delphi

17/10/06 21:34  
Anonymous Adsız said...

Kardesim,

Buradaki vatandaslarin senden yogun bir sekilde beklentileri var. Detayli bir post ile ozellikle su inek mevzuuna kapsamli bir aciklama bekliyoruz. Biz inekler ne istir derken, sen hic de beklemedigimiz bir yerden bir de domuz soktun araya.

Ilgilileri uyariyor ve isaret parmagimla gostermek suretiyle tekrar soyluyorum: Artik inek olayi acikliga kavusturulmali. Halk, gercekleri ogrenmeli. Domuz nedir? Ne ise yarar? Ineklerle bir tutulur mu? Onlar da kutsal midir? Yoksa Hintlilerde sokak kopekleri ve sokak kedilerinden sonra bir de sokak domuzlari kavrami mi vardir?

Nedir?

Diger merak edilen konu da Taner kardesimin soyledigi gibi "koku". Bir de bu konuda bizi aydinlatirsan memnun olacagiz.

Hadi bakalim!

17/10/06 21:47  
Anonymous Adsız said...

Cüneytçim merhaba,

Dünya turuna arkandan sular döküp uğurlarken,bir süre dostumuzun güzel hikayelerinden ,Cem Yılmaz'ı aratmayan mizah yeteneğinden mahrum kalacağız diye çok üzülmüştüm.Fakat,yüzünü göremesek de,süper yorumlar ,fotoğraflar ve gözlemlerinle bizi hem bilgilendiriyor hem de eğlendiriyorsun yine uzaklardan.Sabah işe gelir gelmez sitene ,Cüneyt nerelerde acaba diye merakla giriyorum.Seninle birlikte biz de bir nevi başladık dünya turu macerasına.

Seni Jaipur'da araba park etmeye çalışırken düşünemiyorum bile.Kendine iyi bak,güçten düşme.

Sevgilerimle,
Dilek

18/10/06 10:16  
Blogger Alper Somyurek said...

Cuneytcim, Bombay(Mumbai) yakinlarinda bir de Nassik diye bir yer var. Schneider neredeyse beni oraya gonderecekti... 2 milyonluk sehirde 1 sinema vardi o zamanlar... Ugrayacak misin oraya da???

18/10/06 16:19  
Anonymous Adsız said...

Bir evvelki yorumumda trafik linki atmıştım. Görmeyenler için tekrar ediyim:

http://www.youtube.com/watch?v=Fg9f93gpfbo

cüneyt; bu mudur? yoksa ötesi mi?

ST.

19/10/06 18:18  

Yorum Gönder

<< Home